کدخدایی: اصلاح طلبان محتوای جلسه با شورای نگهبان را درست منعکس کنند

به گزارش گردشیا، سخنگوی شورای نگهبان گفت: اصلاح طلبانی که با شورای نگهبان جلسات داشتند توضیحات را در بیرون واقعی منعکس کنند.

کدخدایی: اصلاح طلبان محتوای جلسه با شورای نگهبان را درست منعکس کنند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال استاد پرورش و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون زمان اعلام نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبین کنندگی مجلس یازدهم گفت: احتمالاً تا دهه دوم دی ماه یعنی 20 یا 21 دی نتایج هیات مرکزی و هیئت های استانی را اعلام می کنیم و بعد از آن هم برای دریافت شکایات و اعتراضات داوطلبینی که صلاحیت آن ها تایید نشده در دو مرحله فرصت وجود خواهد داشت.

کدخدایی اضافه نمود: ان شاالله در دهه دوم بهمن هم اسامی قطعی اعلام می شود که پس از آن تبلیغات انتخاباتی شروع می شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تاثیر یا عدم تاثیر جلساتی که برخی اصلاح طلبان با شورای نگهبان داشته اند بر فرایند بررسی صلاحیت ها توسط این شورا شرح داد: شورای نگهبان برای هر پیشنهاد نظر و انتقادی گوش شنوا دارد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: اگر کسی نکته ای دارد و راهنمایی ای به نظرش می رسد می تواند به ما مراجعه کند و ما این جلسات را همیشه داشتیم و باز هم خواهیم داشت و از این جهت ابایی نداریم؛ اما انتظار داریم که اگر مطالب را دریافت می کنند و شرحات ما را می شنوند، بر اساس آن شرحات، در بیرون مسئله را منعکس کنند.

کدخدایی تاکید کرد: انتظار داریم که وقتی پاسخ های ما را می شنوند از آن طرف شرحاتشان برای افکار عمومی درست و واقعی باشد.

وی با تاکید بر اینکه مانعی نداریم و از این گفت و شنود ها زیاد است و اتفاق خاصی هم نمی افتد، گفت: ما هم تمام هم و غم مان را می گذاریم که با دقت بیشتر موضوع را بررسی کنیم و ملاک و معیار ما فقط قانون است.

کدخدایی در پاسخ به این سوال فارس که آیا صحبت ها و نظرات اصلاح طلبان بر نظر شورای نگهبان اثر می گذارد گفت: اگر حرف حقی باشد قطعاً اثر می گذارد و اگر حق نباشد خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 798

به "کدخدایی: اصلاح طلبان محتوای جلسه با شورای نگهبان را درست منعکس کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدخدایی: اصلاح طلبان محتوای جلسه با شورای نگهبان را درست منعکس کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید