کاظمی: از شرایط رقبا خبر نداریم، قراردادم در لیگ قایقرانی کمتر از گذشته بود

به گزارش گردشیا، بانوی قایقران کشورمان گفت: قراردادم در این فصل نسبت به آخرین باری که لیگ آب های آرام برگزار گردید، کمتر بود.

کاظمی: از شرایط رقبا خبر نداریم، قراردادم در لیگ قایقرانی کمتر از گذشته بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هدیه کاظمی در خصوص قهرمانی در بخش انفرادی لیگ قایقرانی آب های آرام گفت: در روز انتهای دو مرحله مسابقه داشتیم که در مسافت 500 متر اول شدم و تایمی که ثبت کردم، با توجه به شرایط آب و هوایی و این فصل مناسب بود.

وی اضافه نمود: مسابقات لیگ جدا از کشوری و انتخابی است و بیشتر برای ورزشکاران جنبه حمایتی دارد و در لیگ با توجه به اینکه همه ورزشکاران ملی پوش در تیم های مختلف رقابت می کنیم، همیشه سطح بالایی دارد. امیدوارم در سال دوره های بیشتری لیگ و مسابقه داشته باشیم.

بانوی ملی پوش کشورمان در خصوص قراردادهای لیگ گفت: قرارداد من نسبت به آخرین باری که لیگ برگزار گردید کمتر بود. به خاطر صحبت هایی که با فدراسیون و استان انجام دادیم، تصمیم گرفتیم این دوره در لیگ باشیم تا در آینده جبران گردد.

کاظمی در خصوص مسابقه انتخابی المپیک و شرایط رقبای ایران تاکید نمود: در خصوص مسابقه نظری ندارم، چون ما هر سال مسابقات مختلف کاپ و جهانی داشتیم و حریفان را می دیدیم و می دانستیم که کدام کشور خوب تمرین می نماید و با کدام مربی چه روندی دارد و بر اساس آن می توانستیم کار خود را حدس بزنیم، ولی متاسفانه سال جاری به دلیل کرونا مسابقات لغو شد و از شرایط سایر کشورها خبر نداریم.

وی در انتها گفت: نسبت به هر سال و با توجه به اینکه مدت ها تمرینات به دلیل شیوع کرونا تعطیل بود و تمرینات مستمر نداشتیم، رکوردهایی که در این فصل ثبت می کنیم، با سال های قبل برابری می نماید. امیدواریم بهترین عملکرد خود را در مسابقات انتخابی داشته باشیم.

نبی رضایی: امیدوارم فدراسیون بتواند قایق های سطح بالاتری وارد کند، نسبت به سال پیش پیشرفت کردیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1652

به "کاظمی: از شرایط رقبا خبر نداریم، قراردادم در لیگ قایقرانی کمتر از گذشته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: از شرایط رقبا خبر نداریم، قراردادم در لیگ قایقرانی کمتر از گذشته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید