کارت راهنمایان گردشگری تا پایان سال تمدید شد

به گزارش گردشیا، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد: اعتبار کارت راهنمایان گردشگری برای کاهش مراجعات حضوری، تا پایان امسال تمدید شد.

کارت راهنمایان گردشگری تا پایان سال تمدید شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری گفت: با توجه به شیوع و گسترش بیماری کووید - 19 و ضرورت رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت عمومی جامعه و گذار از شرایط کنونی تشدید بیماری کرونا، با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسهیل شرایط و تسریع فرآیند بهره برداری از تسهیلات بانکی، کارت راهنمایان گردشگری تا سرانجام سال 1399 دارای اعتبار خواهد بود.

وی اضافه نمود: بر مبنای این تصمیم، کارت راهنمایان در صورت انقضا نیازمند تمدید دوباره نخواهد بود و تا سرانجام سال معتبر است.

بر مبنای ابلاغ معاون گردشگری کشور به مدیران کل استانی، اطلاع رسانی این موضوع به ذی نفعان و راهنمایان گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

بنا بر آمار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، درحال حاضر 12081 نفر در کشور کارت راهنمای گردشگری دارند که بیشتر آن ها با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی گردشگری، بیکار شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1313

به "کارت راهنمایان گردشگری تا پایان سال تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت راهنمایان گردشگری تا پایان سال تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید