پنالتی های بسیار بچگانه ای می دهیم، 3 امتیاز را رشید از ما گرفت

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی عصر چهارشنبه بعد از باخت 2 بر 1 تیمش برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: به فوتبال ایران، به تیم استقلال، به تیم خوب گل گهر به خاطر این بازی زیبا تبریک می گویم.

پنالتی های بسیار بچگانه ای می دهیم، 3 امتیاز را رشید از ما گرفت

وی ادامه داد: من خودم از این بازی لذت بردم، ولی تأسف می خورم ما روی اشتباهات بچگانه حقمان را نتوانستیم بگیریم، واقعاً امروز ما لیاقت باخت را نداشتیم، حتی می توانستیم نیمه دوم را ببریم.

قلعه نویی با بیان اینکه پنالتی های بسیار بچه گانه ای می دهیم، اضافه نمود: در خصوص بازی با ذوب آهن و این بازی باید کارشناسان نظر بدهند.

قلعه نویی در خصوص دو نیمه این ملاقات مطرح نمود: نیمه اول شاید تحت تأثیر اسم استقلال و روی آن اشتباه بچگانه ای که داشتیم، تمرکز تیمی ما به هم ریختش، ولی نیمه دوم با تغییراتی که دادیم، به غیر از یک مورد که روی اشتباه خودمان بود می توانستیم حداقل بازی را مساوی بکنیم.

قلعه نویی گفت: به تیم استقلال به خاطر بردش تبریک می گویم، از بچه هایمان هم تشکر می کنم به خاطر بازی زیبایی که نیمه دوم انجام دادند.

سرمربی تیم گل گهر علت باخت تیمش را بازی خوب دروازه بان استقلال دانست و اضافه نمود: من فکر می کنم این 3 امتیاز را رشید از ما گرفت، ما بالاخره موقعیت های زیادی داشتیم، مخصوصاً دقیقه های آخر واقعاً یک توپ فوق العاده را گرفت، بالاخره این هم جزی از فوتبال است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1542

به "پنالتی های بسیار بچگانه ای می دهیم، 3 امتیاز را رشید از ما گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی های بسیار بچگانه ای می دهیم، 3 امتیاز را رشید از ما گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید