سرانجام نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی

به گزارش گردشیا، هفته سوم از دومین دوره مسابقات لیگ برتر اهداف پروازی به میزبانی زاگرس شیراز در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید.

سرانجام نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در هفته سوم این دوره از رقابت ها 8 تیم صنایع بازیافت راتا شمال(کاله)، بیمارستان نیکان، دراک شیراز(قرعه استراحت)، هیئت ایلام، فولاد مبارکه سپاهان و منظره آرش به میزبانی زاگرس شیراز با هم به رقابت پرداختند.

در نهایت از بین تیم های حاضر در هفته سوم این رقابت ها، محمدحسین پرورش نیا از فولاد مبارکه سپاهان، مهدی اکبری از زاگرس شیراز و رضا مصطفی پور از صنایع بازیافت راتا شمال(کاله) در ماده تراپ آقایان و علی دوستی از صنایع بازیافت راتا شمال(کاله)، امیرمحمد دادگر از فولاد مبارکه سپاهان و مهران امینی از هیئت ایلام در ماده اسکیت به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و بعلاوه در ماده تراپ بانوان و جوانان نیز مرضیه پرورش نیا از فولاد مبارکه سپاهان، امیرعلی شیخ الاسلام از هیئت ایلام و شیوا فرح پور از صنایع بازیافت راتا شمال(کاله) توانستند مقام های اول تا سوم را کسب نمایند.

بعلاوه در سرانجام نیم فصل اول، تیم هیئت ایلام با مجموع امتیاز 8 در صدر جدول و تیم های صنایع بازیافت راتا شمال با امتیاز 7 و فولاد مبارکه سپاهان با 6 امتیاز در صندلی دوم و سوم جدول رده بندی تیمی قرار گرفتند.

شایان ذکر است در جریان برگزاری هفته سوم این رقابت ها که با سرانجام نیم فصل اول همراه بود علی دادگر، سرپرست فدراسیون تیراندازی با حضور در محل برگزاری مسابقات به همراه کرمی، عضو هیئت رئیسه و جمعی از مسئولین برگزاری مسابقات، در مراسم اهدای جوایز به نفرات برتر شرکت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2010

به "سرانجام نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید