واکنش رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به انتساب تبلیغات یک برند به شهرداری

به گزارش گردشیا، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به تبلیغات یک برند که به شهرداری تهران نسبت داده شده بود، واکنش نشان داد.

واکنش رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به انتساب تبلیغات یک برند به شهرداری

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود، نسبت به تبلیغات یک برند که به شهرداری تهران ارتباط داده شده بود، واکنش نشان داد و نوشت:

وفق قانون؛ ضوابط تبلیغات شهری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معین شده است. این تابلو با مجوز ارشاد اکران شده بود و البته دو روز پیش از محرم و با هماهنگی تعویض شد.

وی نوشت: این شهر عزادار سیدالشهداست، مبادا احساسات پاک مردم به حسین(ع) و عزایش، مستمسک بهره برداری های سیاسی گردد.

چندی پیش یک برند شست وشوی لباس، تبلیغاتی را در خصوص محصول جدید خود در حوزه شست وشوی لباس مشکی در سطح شهر اکران نموده بود که موجب انتقاد بعضی از افراد شده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1290

به "واکنش رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به انتساب تبلیغات یک برند به شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به انتساب تبلیغات یک برند به شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید