نایب قهرمانی اینتر در شب شکست یوونتوس در سری آ

به گزارش گردشیا، اینتر با پیروزی برابر آتالانتا نایب قهرمان سری آ شد و یوونتوس با یک شکست به کار خود در این رقابت ها سرانجام داد.

نایب قهرمانی اینتر در شب شکست یوونتوس در سری آ

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای هفته آخر سری آ ایتالیا شنبه شب برگزار گردید. در سه بازی شش تیم برتر بالای جدول به مصاف هم رفتند که تکلیف نایب قهرمان این رقابت ها معین شد. اینتر توانست با پیروزی 2 بر صفر برابر آتالانتا صندلی دومی خود را حفظ کند. گل های شاگردان آنتونیو کونته را دی آمبروزیو و اشلی یانگ به ثمر رساندند. اینتر با 82 امتیاز در رتبه دوم جای گرفت و آتالانتا با 78 امتیاز سوم شد. این دو تیم به لیگ قهرمانان راه یافتند.

لاتزیو و ناپولی یکی دیگر از بازی های مهم شنبه شب را برگزار کردند که شاگردان جنارو گتوزو 3 بر یک پیروز شدند. چیرو ایموبیله که عصر دیروز با 35 گل برنده کفش طلا شد، توانست یک گل دیگر به ثمر برساند و با 36 گل آقای گل سری آ گردد. لاتزیو 78 امتیازی به لیگ قهرمانان صعود کرد و ناپولی سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد.

یوونتوس با پیراهن جدید خود میزبان رم بود و در ادامه نتایج ضعیفش در چند ملاقات اخیر 3 بر یک مغلوب تیم پایتخت نشین شد. قهرمان سری آ در نبود کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا به میدان رفت و خیلی زود توسط گونسالو ایگواین به گل رسید. کالینیچ بازی را به تساوی کشاند. در لحظات پایانی نیمه اول داور یک پنالتی به نفع رم بیان کرد و پروتی با گلزنی نتیجه را 2 بر یک کرد. او در نیمه دوم هم گل دیگری به ثمر رساند تا پیروزی رم قطعی گردد. رم 70 امتیازی به لیگ اروپا صعود کرد.

میلان برابر کالیاری نهاده شد و با سه گل مهمانش را شکست داد. زلاتان ایبراهیموویچ در این بازی هم گلزنی کرد. روسونری با 66 امتیاز و قرار دریافت در رتبه ششم سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1280

به "نایب قهرمانی اینتر در شب شکست یوونتوس در سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب قهرمانی اینتر در شب شکست یوونتوس در سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید