میانجیگری سفارت ایتالیا برای حل مشکل استراماچونی

به گزارش گردشیا، سفارت ایتالیا در ایران برای حل مشکل خروج از کشور سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال دست به کار شده است.

میانجیگری سفارت ایتالیا برای حل مشکل استراماچونی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس ادعای رسانه های ایتالیایی، آندره آ استراماچونی عصر روز سه شنبه (29 آگوست، 7 شهریور) در حالی که به همراه سباستین لتو، دستیار خود قصد بازگشت به کشورش را داشت، در فرودگاه تهران به دلیل منقضی شدن ویزای توریستی اش مانع از خروج وی شدند.

خبرگزاری Adnkronos ایتالیا حالا خبر می دهد که سفارت ایتالیا در ایران در کوشش برای رفع مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال است. طبق این گزارش هنوز این مشکل رفع نشده اما مذاکرات بین وکیل استراماچونی، مدیر برنامه های او (فدریکو پاستورلا) و باشگاه استقلال که باشگاهی کاملاً دولتی است، ادامه دارد.

استراماچونی در ماه ژوئن با امضای قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم راهنمایی استقلال را برعهده گرفت. او به ازای هر فصل دستمزد 1.6 میلیون یورو از استقلال دریافت خواهد نمود و بندی در قراردادش وجود دارد که در صورت استعفا از سمت سرمربیگری این تیم ایرانی باید 3 میلیون یورو غرامت بپردازد.

به گزارش خبرنگاران، استقلال با سرمربیگری استراماچونی از دو بازی اول خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشورمان تنها یک امتیاز کسب نموده است، این در حالی است که تیمش با کابوس ِ گل خورده در دقایق پایانی بازی، به ترتیب مقابل ماشین سازی بازنده شد و مقابل فولاد خوزستان تن به تساوی داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 389

به "میانجیگری سفارت ایتالیا برای حل مشکل استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانجیگری سفارت ایتالیا برای حل مشکل استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید