مقر مجلس اروپا در استراسبورگ به مرکز آزمایش کرونا تبدیل می گردد

به گزارش گردشیا، رئیس مجلس اروپا اعلام نمود که مقر مجلس اروپا در استراسبورگ که مدتی است به دلیل شیوع کرونا جلسات نمایندگان در آن برگزار نمی گردد به مرکز مشاوره و آزمایش کرونا تبدیل می گردد.

مقر مجلس اروپا در استراسبورگ به مرکز آزمایش کرونا تبدیل می گردد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مجلس اروپا در استراسبورگ، به مرکز تست بیماری کرونا تبدیل می گردد.

دیوید ساسولی، رئیس مجلس اروپا این خبر را روز سه شنبه در پیامی توئیتری اعلام نموده و تاکید نمود که این کار با هماهنگی نهادهای فرانسوی برای تحقیقات و مشاوره ها تنظیم می گردد.

وی تاکید نمود که در این شرایط سخت می خواهد با این اقدام در کنار شهروندان باشد.

به گزارش سرویس مطبوعاتی مجلس اروپا درمان بیماران در این ساختمان البته در دستور کار نیست.

به این ترتیب مقر مجلس اروپا در استراسبورگ حالا به منظور انجام تست های کرونا و مشاوره در این باره مورد استفاده قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات محافل اروپایی، مجلس اروپا بخشی از فضای در اختیار خود را به یک مرکز آزمایش با تختحواب و مرکز مشاوره با مطب پزشک تبدیل خواهد نمود.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بخشی از ناوگان حمل و نقل مجلس اروپا هم برای نقل و انتقال کادر پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

استراسبورگ فرانسه از کانون های شیوع کرونا در اتحادیه اروپا است که به شدت تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است.

رئیس مجلس اروپا اوایل ماه مارس به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استراسبورگ به طور موقتی جلسات مجلس را به بروکسل منتقل کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1061

به "مقر مجلس اروپا در استراسبورگ به مرکز آزمایش کرونا تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقر مجلس اروپا در استراسبورگ به مرکز آزمایش کرونا تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید