معرفی کی روش به عنوان سرمربی جدید کلمبیا در آینده نزدیک

به گزارش گردشیا، یک برنامه تلویزیونی کلمبیا اطلاع داد معرفی کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا به زودی اتفاق خواهد افتاد.

معرفی کی روش به عنوان سرمربی جدید کلمبیا در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگاران، رسانه های کلمبیایی در چند روز اخیر خبر داده اند کارلوس کی روش به زودی با قراردادی سه و نیم ساله راهنمایی تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده خواهد گرفت و پس از انتها مأموریتش با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2019، از اوایل ماه فوریه کارش را با تری کالر شروع می نماید. در این میان هافبک تیم ملی کلمبیا امیدوار است که این تیم با سرمربی جدید خود به عنوان قهرمانی برسد.

خوان فرناندو کینترو در گفت وگو با شبکه تلویزیونی TyC Sports آرژانتین گفت: مربی ای که راهنمایی کلمبیا را برعهده خواهد گرفت، باید به ما برای کسب عنوان قهرمانی یاری کند چون اخیراً پیروز به کسب پیروزیتی نشده ایم. در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم، اما در نهایت چیزی نبردیم. باید در تیم ملی این ذهنیت را داشته باشیم که به پیروزیتی دست پیدا کنیم. بازیکنان لازم برای انجام این کار را داریم و باید خودمان را برای کسب عناوین بزرگ آماده کنیم.

بر اساس ادعای کارشناسان برنامه لُس پانلیستاس کلمبیا، انتصاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا قریب الوقوع است و این مربی به زودی جانشین خوسه پکرمان آرژانتینی خواهد شد که پس از جام جهانی 2018 از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 191

به "معرفی کی روش به عنوان سرمربی جدید کلمبیا در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کی روش به عنوان سرمربی جدید کلمبیا در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید