لبنان، ملاقات حریری با بری، ابتکار عون برای حفظ وحدت داخلی

به گزارش گردشیا، ملاقات رئیس جریان المستقبل با رئیس مجلس لبنان، ملاقات ولید جنبلاط با طلال ارسلان و ابتکار میشل عون برای حفظ وحدت داخلی از مهمترین خبرهای این کشور است.

لبنان، ملاقات حریری با بری، ابتکار عون برای حفظ وحدت داخلی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، نبیه بری رئیس مجلس لبنان امروز در عین التینه بیروت، سعدالحریری رئیس جریان المستقبل را به حضور پذیرفت.

حریری بدون هرگونه اظهارنظری پس از خاتمه ملاقات خود با بری، عین التینه را ترک کرد.

خبرگزاری لبنان اظهار داشت در این ملاقات بر اولویت داشتن حفظ صلح و آرامش داخلی و ضرورت تشریک مساعی برای مهار هرگونه تلاشی که می خواهد کشور را به سمت پرتگاه فتنه سوق دهد و ضرورت مقابله با اقدامات خرابکارانه تاکید شد.

ابتکار میشل عون برای حفظ وحدت داخلی

رئیس جمهور لبنان از ابتکار خود برای تبادل نظر میان گروههای مختلف سیاسی در راستای حفظ وحدت داخلی اطلاع داد.

ابتکار میشل عون پس از مشورت با نبیه بری رئیس مجلس و حسان دیاب نخست وزیر ارائه شده و هدف از آن آنالیز اوضاع کنونی و تمرکز بر وحدت صف در این مرحله حساس از تاریخ لبنان ارائه شده است. عون در ابتکار خود از رئیسان جمهوری و نخست وزیران پیشین لبنان، ایلی الفرزلی نایب رئیس مجلس، فراکسیونهای مجلسی و سران احزاب دعوت نموده است تا در نشست تبادل نظری ملی در بیست و پنجم ماه جاری میلادی شرکت نمایند.

خبر دیگر اینکه ولید جنبلاط رئیس حزب سوسیالیست ترقیخواه با طلال ارسلان یکی دیگر از رهبران درزی ها با نظارت نبیه بری رئیس مجلس لبنان ملاقات کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1192

به "لبنان، ملاقات حریری با بری، ابتکار عون برای حفظ وحدت داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، ملاقات حریری با بری، ابتکار عون برای حفظ وحدت داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید