قاسمپور: فدراسیون و کادرفنی در جریان طول درمانم بود، قهرمانان جام تختی در اولویت اعزام به مسابقات آسیایی هستند

به گزارش گردشیا، قهرمان وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد امیدهای دنیا گفت: کشتی گیرانی که در این جام اول شده اند قطعا در اولویت هستند، حالا باید دید کادرفنی تیم ملی چه تصمیمی خواهد گرفت.

قاسمپور: فدراسیون و کادرفنی در جریان طول درمانم بود، قهرمانان جام تختی در اولویت اعزام به مسابقات آسیایی هستند

از سفر با تور سریلانکا نوروز 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

کامران قاسمپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عدم حضورش در جام بین المللی تختی گفت: با توجه به اتفاقی که اخیرا برای حسن یزدانی و علیرضا کریمی رخ داد، نظر این بود که من در جام تختی کشتی نگیرم که نکند آسیب دیدگی ام تشدید گردد. به هرحال من در چند ماه اخیر، در مسابقات امیدهای دنیا وهمچنین لیگ برتر و مسابقات باشگاه های دنیا کشتی گرفته بودم.

وی با تاکید بر اینکه با نظر کادرفنی تیم ملی در این رقابت ها روی تشک نرفته، یادآور شد: کادرفنی در جریان شرایط پایم بودند. با توجه به فشردگی مسابقات، حداقل باید یک ماه با شرایط زانویم مدارا می کردم. بعد از امیدهای دنیا فرصتی پیش نیامده بود که بتوانم استراحت کنم.

دارنده دو مدال طلای وزن 86 کیلوگرم امیدهای دنیا توضیح داد: فدراسیون کشتی در جریان طول درمانم بود، در این رابطه با سرمربی و مدیر تیم های ملی هم صحبت کردم و قرار شد که زانویم را تقویت کنم. در این رابطه هیئت استانم نیز نامه ای به فدراسیون فرستاده شد. درمان زانویم در اولویت بود.

قاسمپور در خصوص اینکه کادرفنی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش این وزن در مسابقات قهرمانی آسیا چه تصمیمی خواهد گرفت، گفت: کشتی گیرانی که در این جام اول شده اند قطعا در اولویت هستند، حالا باید دید کادرفنی تیم ملی چه تصمیمی خواهد گرفت و من هم مطیع تصمیم آنها هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 763

به "قاسمپور: فدراسیون و کادرفنی در جریان طول درمانم بود، قهرمانان جام تختی در اولویت اعزام به مسابقات آسیایی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمپور: فدراسیون و کادرفنی در جریان طول درمانم بود، قهرمانان جام تختی در اولویت اعزام به مسابقات آسیایی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید