عبدیان: به خاطر یک بازیکن با نام استقلال بازی نمی کنیم

به گزارش گردشیا، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درخصوص عدم جذب واسعی توضیحاتی ارایه کرد.

عبدیان: به خاطر یک بازیکن با نام استقلال بازی نمی کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی عبدیان در گفت وگو با سایت رسمی این باشگاه، در مورد پیوستن واسعی به تراکتور، اظهار کرد: همانطور که اطلاع دارید ما از مدت ها پیش به دنبال جذب واسعی بودیم. بعد از اینکه مشکلاتی پیش آمد و مذاکرات متوقف شد، واسعی اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش با پیکان کرد. بعد از مشورت های انجام شده با افراد حقوقی، این احتمال را دادیم که اگر با ایشان قرارداد ببندیم با محرومیت روبرو و باشگاه استقلال دچار چالش جدیدی خواهد شد.

وی افزود: برای اینکه باشگاه استقلال به مشکل نخورد تصمیم گرفتیم از راه قانونی جلو برویم و مذاکراتی با مدیران باشگاه پیکان داشتیم و آن ها هم بر غیرقانونی بودن فسخ قرارداد واسعی تاکید داشتند. من شخصا با آقای مدیر روستا در این باره صحبت کردم و ایشان هم به من توضیحاتی ارائه داد و جا دارد از ایشان و همکاری مدیران باشگاه پیکان تشکر نمایم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: بعد از این مذاکرات، دوباره با باشگاه پیکان جهت دریافت رضایت نامه واسعی با رقم صحبت شده در دوره مدیریت آقای گرشاسبی وارد مذاکره شدیم و همه چیز داشت خوب پیش می رفت، ولی واسعی صبر نکرد و ترجیح داد با رقم خیلی بالاتر راهی تیمی دیگر گردد.

وی در انتها گفت: در مذاکراتی که با مدیر برنامه های واسعی داشتیم، متذکر شدند که اگر استقلال با واسعی قرارداد ببندد باید ریسک محرومیتش را هم بپذیرد اما باید بگویم اینجا باشگاه عظیم استقلال است و هیچ وقت به خود اجازه نمی دهیم به خاطر یک بازیکن با احساسات طرفدار و نام استقلال بازی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1373

به "عبدیان: به خاطر یک بازیکن با نام استقلال بازی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدیان: به خاطر یک بازیکن با نام استقلال بازی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید