شرایط سخت تیم ملی والیبال نشسته برای حفظ قهرمانی جهان

به گزارش گردشیا، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که بوسنی و روسیه هر دو مدعی قهرمانی در مسابقات جهانی چین هستند، برای حفظ و تکرار قهرمانی در این مسابقات، شرایط بسیار سختی را خواهیم داشت.

شرایط سخت تیم ملی والیبال نشسته برای حفظ قهرمانی جهان

فرید صائبی در گفت و گو با خبرنگاران، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی والیبال نشسته در دومین اردوی تیم ملی، اظهار کرد: با توجه به اینکه اردوی تیم ملی والیبال نشسته همزمان با مسابقات لیگ برتر در حال برگزاری است، حضور ملی پوشان در سوپرلیگ سبب شده تا بازیکنان با آمادگی خوبی از لحاظ فنی و روحی و روانی در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند و شرایط راضی کننده است.

وی درباره دلیل غیبت داود علیپوریان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در اردوهای تیم ملی گفت: وی به دلیل یک سری مسائل خانوادگی فعلا امکان حضور در تیم ملی را ندارد و با هماهنگی رئیس انجمن والیبال نشسته، چند ماهی را مرخصی گرفته تا پس از مرتفع شدن مسائلش، دوباره به تیم ملی اضافه شود. البته در این مدت نیز کسی را جایگزین علیپوریان نخواهیم کرد تا زودتر به تیم ملی بازشود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این پرسش که با رفتن هادی رضایی از تیم ملی والیبال نشسته، آیا تیم از نظر روحی و روانی شرایط مطلوبی دارد یا خیر؟ اضافه نمود: من نزدیک 20 سال به عنوان مربی کنار رضایی بودم و کاملا بر شرایط روحی و روانی بازیکنان اشراف دارم، در حال حاضر نیز بازیکنان با قدرت تمرینات را در اردوهای تیم ملی پیگیری می کنند و شرایط خوبی دارند.

صائبی پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی دنیا چین هستید، گفت: با توجه به پیشرفت والیبال نشسته در دنیا و سرمایه گذاری خوبی که تیم های روسیه و بوسنی در این رشته انجام داده اند و مدعی قهرمانی هستند، برای حفظ و تکرار قهرمانی در چین شرایط سختی خواهیم داشت. البته تیم ما با توجه به پیشینه ای که در والیبال نشسته دارد، همیشه تلاش کرده در رنکینگ یک دنیا قرار بگیرد، با این وجود نباید حریفان را دست کم بگیریم و برای تکرار قهرمانی در چین باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در پایان زمان برگزاری سومین اردوی تیم ملی والیبال نشسته را از 20 تا 27 دی با حضور 18 ملی پوش در شهرستان محلات مطرح نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2084

به "شرایط سخت تیم ملی والیبال نشسته برای حفظ قهرمانی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سخت تیم ملی والیبال نشسته برای حفظ قهرمانی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید