سراسر فرانسه بار دیگر قرنطینه شد

به گزارش گردشیا، در پی افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا، رئیس جمهور فرانسه اظهار داشت که این کشور به مدت بیش از یک ماه دیگر در قرنطنیه قرار می گیرد و تنها مدارس باز خواهد بود.

سراسر فرانسه بار دیگر قرنطینه شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به دنبال افزایش مرگ و میر و ابتلا به کرونا در این کشور، گفت که این کشور از روز از آدینه (نهم آبان ماه) تا اول دسامبر (11 آذرماه) کاملا قرنطینه می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس جمهور فرانسه تاکید نمود که به دلیل شدت انتشار کرونا در فرانسه، سراسر کشور قرنطینه خواهد شد و و تنها مدارس باز خواهد بود.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دیروز در یک پیغام تلویزیونی خطاب به مردم کشورش تأکید کرد که محدودیت هایی که دولت طی هفته های اخیر برای مقابله با موج دوم شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته بود، مؤثر واقع نشده و به همین دلیل از روز آدینه 30 اکتبر (9 آبان) مقررات منع آمد و شد در سراسر فرانسه اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: هیچ راه حل جادویی برای مهار این موج وجود ندارد. اگر اجازه دهیم که این ویروس پراکنده گردد و به انتظار ایمنی گله ای بنشینیم، 400هزار شهروند فرانسوی ظرف ماه های آینده جانشان را از دست خواهند داد.

فرانسه در روزهای گذشته آمار بالایی از ابتلا و مرگ ناشی از کرونا ثبت نموده است. روز سه شنبه با وقوع 523 مورد فوت ناشی از کووید19، بالاترین میزان در چند ماه گذشته ثبت شد. همچنین، بیش از 36 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شد که 3 هزار مورد از روز قبل تر بیشتر بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1352

به "سراسر فرانسه بار دیگر قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراسر فرانسه بار دیگر قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید