رقابت 17 میلیون پوندی یوونتوس و میلان

به گزارش گردشیا، خبرنگاران : باشگاه یوونتوس ایتالیا برای جذب بالوتلی به رقابت با میلان می پردازد.

رقابت 17 میلیون پوندی یوونتوس و میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، در حالی که میلان تا حدودی از جذب ماریو بالوتلی، مهاجم منچسترسیتی مطمئن بود یوونتوسی ها برای ربودن وی از دستان روسونری ها دست به کار شدند. مهاجم حاشیه ساز من سیتی امشب (سه شنبه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به همراه این تیم در زمین کوئینزپارک رنجرز به میدان خواهد رفت، آنهم در شرایطی که بزرگان فوتبال ایتالیا را خواستار خود می بیند.

پس از این دیدار بالوتلی به ایتالیا سفر خواهد نمود تا با تیم هایی که خواستار جذب وی هستند مذاکره کند. این مهاجم 22 ساله که پیش از این در تیم اینتر عضویت داشته امیدوار است یکی از دو باشگاه ایتالیایی با رقم پیشنهادی باشگاه منچسترسیتی که چیزی در حدود 17 میلیون است، موافقت نمایند.

در شرایطی که میلانی ها از صید احتمالی خود مسرور بودند مدعی بزرگی همچون یوونتوس سر راه این تیم سبز شد تا شاید بالوتلی از امضای این قرارداد خودداری کند. اگر وی به یکی از تیم های ایتالیا ملحق گردد قرارداد دو و نیم ساله بحث برانگیزش به ارزش 22 میلیون پوند از اینتر به منچسترسیتی سرانجام می یابد. مسئولان من سیتی نیز امیدوارند تا با فروش بالوتلی پولی را که صرف خرید وی نموده بودند، به دست آورند.

با توجه به اتفاقاتی که اوایل ماه ژانویه در تمرین آبی های منچستر رخ داد و بالوتلی با مانچینی، سرمربی تیم درگیر شد احتمال جدایی وی از این تیم به اعتقاد بسیاری حتمی است، هر چند سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی پیش از این عنوان نمود که هنوز هم به ماریو اعتقاد دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 349

به "رقابت 17 میلیون پوندی یوونتوس و میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 17 میلیون پوندی یوونتوس و میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید