رخنه کرونا به هتل ایران در بحرین!، واکسیناسیون هم جواب نداد

به گزارش گردشیا، بازیکن عراقی که در هتل مشترک با تیم ملی ایران به سر می برد، با وجود تزریق واکسن در کشورش، به ویروس کرونا مبتلا شده و همین موضوع به علامت سوالی برای همه تبدیل شده است.

رخنه کرونا به هتل ایران در بحرین!، واکسیناسیون هم جواب نداد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی فائز مدافع تیم ملی عراق به علت ابتلا یه ویروس کرونا، نمی تواند تیم ملی کشورش را در مسابقات انتخابی جام جهانی به خصوص در ملاقات سرنوشت ساز با ایران همراهی کند اما این اتفاق، در شرایطی رقم خورده که این بازیکن در هتل تیم ملی ایران حضور دارد!

طبق برنامه ریزی کشور بحرین به نام میزبان گروه C انتخابی جام جهانی، تیم های ملی ایران، عراق، کامبوج و هنگ کنگ به طور مشترک در هتل رادیسون بلو در منامه بحرین مستقر هستند و در طبقات مختلف این هتل اسکان یافته اند.

از طرفی علی فائز چندی قبل و پیش از حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی همراه با تمام کاروان تیم ملی کشورش واکسیناسیون شده و در فاصله کمتر از یک ماه از دریافت دز اول و دوم واکسن، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بعلاوه ابتلای او در شرایطی است که عراق هنوز هیچ ملاقاتی را در بحرین انجام نداده است و فقط در راستا هتل و زمین تمرین خود تردد دارد. به همین علت ابتلای این مدافع عراقی به کرونا، علامت سوال بزرگی برای ایران و اعضای حاضر در این هتل شده است.

با توجه به برگزاری مسابقات در حباب بهداشتی، در صورتی که بازیکنی به این ویروس مبتلا گردد، از کاروان تیم ملی خود جدا می گردد و به علت زمان کوتاه برگزاری رقابت ها، امکان شرکت در مسابقات را ندارد.

البته برنامه ریزی AFC به گونه ای است که تیم ها هیچ تماسی در طول هتل با همدیگر نداشته باشند و در سالن ها و ساعت های مجزایی، برای صرف وعده هایی غذایی خود شرکت می نمایند. بعلاوه بازیکن در اتاق های تک نفره مستقر هستند و مسئولان برگزاری مسابات به طور مستمر اجرای قوانین بهداشتی را رصد می نمایند.

بعضی خبرگزاری ها و رسانه ها در خبری از ملاقات کریم باقری با بشار رسن، بازیکن تیم ملی عراق خبر داده اند که تعیین نیست این موضوع چقدر صحت دارد اما با اتفاقاتی که پیش آمده و بازیکن عراقی به این ویروس مبتلا شده است، قطعا AFC و مسئولان تیم ها، نظارت بیشتری بر اجرای پروتکل خواهند داشت و هیچ یک از عوامل دو تیم حق ملاقات و تماس با همدیگر را ندارند.

البته تیم ملی ایران قبل از اعزام به بحرین، حداقل یک دز واکسن کرونا را دریافت نموده است تا از نظر ایمنی در برابر این ویروس، مسئله ای نداشته باشد. بعضی بازیکنان داخل و کادرفنی تیم ملی هر دو دز واکسن را تزریق نموده اند.

بحرین از جمله کشورهایی است که با وجود اجرای واکسیناسیون عمومی، وارد موج سوم کرونا شده و قوانین محدود نماینده در این کشور برای کنترل این اپیدمی چهانی تشدید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1833

به "رخنه کرونا به هتل ایران در بحرین!، واکسیناسیون هم جواب نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رخنه کرونا به هتل ایران در بحرین!، واکسیناسیون هم جواب نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید