دومین روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 29 بیمار تازه بستری شده اند

به گزارش گردشیا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در شبانه روز گذشته خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از بیماری کرونا برای دومین روز متوالی در استان ثبت نشده است.

دومین روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 29 بیمار تازه بستری شده اند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به شرایط و آمار کرونایی در استان اردبیل، گفت: در شبانه روز گذشته، 29 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری به 190 نفر رسید.

او افزود: در این مدت خوشبختانه 32 بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و 90 بیمار نیز به صورت سرپایی تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان نمود: 45 بیمار مبتلا به کرونا در شرایط نامساعد در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و خوشبختانه هیچ بیمار کرونایی نیز در شبانه روز گذشته فوت نکرده است.

حبیب زاده با اشاره به تزریق بیش از یک میلیون و 497 هزار و 249 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، توضیح داد: 860 هزار و 618 دُز مربوط به مرحله اول و 636 هزار و 631 دُز نیز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون بر علیه کرونا است.

او تاکید نمود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق واکسن تنها راه کنترل و کاهش این بیماری است و افرادی که تا به امروز اقدام به تزریق واکسن نکرده اند سریعا جهت دریافت واکسن به مراکز مشخص شده مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس آخرین شرایط اعلام شده به وسیله وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان مشگین شهر در شرایط نارنجی، شهرستان های اردبیل، پارس آباد، گرمی و بیله سوار در شرایط زرد و شهرستان های خلخال، نمین، کوثر، سرعین، نیر و اصلاندوز در شرایط آبی قرار دارند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2018

به "دومین روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 29 بیمار تازه بستری شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 29 بیمار تازه بستری شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید