خبرنگاران پویش دانش آموزی مهربانی با طبیعت در کشور کلید خورد

به گزارش گردشیا، کرج- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد که پویش دانش آموزی مهربانی با طبیعت ویژه ایام نوروز 1400 در استان ها کلید خورد.

خبرنگاران پویش دانش آموزی مهربانی با طبیعت در کشور کلید خورد

علی رمضانی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگاران در کرج هدف از اجرای این پویش را مهربانی با طبیعت و آموزش حفظ منابع طبیعی، مشارکت اجتماعی دانش آموزان و انس با مواهب الهی ذکر کرد.

وی بیان داشت: دانش آموزان با ارسال آثار فرهنگی و هنری مرتبط با آیین ها، آداب و رسوم بومی ومحلی در روز سیزده بدر به وسیله پیغام رسان شاد می توانند دراین پویش با یکدیگر رقابت نمایند.

وی اعلام نمود: دانش آموزان ابتدایی با نقاشی سبک آزاد و دانش آموزان متوسطه اول و دوم نیزبا ارسال نقاشی و عکاسی می توانند دراین پویش شرکت نمایند.

رمضانی ادامه داد: دانش آموزان دوره ابتدایی آثار خود را به @mehrbanibatabiat1،دانش آموزان دوره متوسطه: @mehrbanibatabiat2 و دانش آموزان دوره متوسطه:@mehrbanibatabiat3 ارسال نمایند.

وی یادآورشد: دانش آموزان در ارسال آثار به موضوع اثر، نام و نام خانوادگی، دوره تحصیلی، نام مدرسه، استان و شهرستان محل تحصیل اشاره نمایند.

وی با بیان اینکه حداکثر حجم فایل های ارسالی باید 10 مگا بایت باشد، اضافه نمود: پدید آورندگان 50 اثر منتخب معرفی و به آنان جوایز ارزنده اهدا می گردد.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید نمود: آثار برتر دانش آموزان دراین پویش در کانال مهربانی با طبیعت به آدرس @batabiat1400 در پیغام رسان شاد منتشر و معرفی می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1683

به "خبرنگاران پویش دانش آموزی مهربانی با طبیعت در کشور کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش دانش آموزی مهربانی با طبیعت در کشور کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید