خبرنگاران هفته نخست کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش گردشیا، گنبدکاووس - خبرنگاران - هفته نخست دور جدید مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با شرکت 65 راس اسب در 6 دور به مسافت 1000 و 1200 متر عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرنگاران هفته نخست کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در دور اول این مسابقات که به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار گشت، اسب های سه سال به بالای نژاد ترکمن، با هم به رقابت پرداختند که اسب باشلیق زودتر از خط سرانجام عبور کرد و پس از آن اسب های ببر بیرجند و آرگامآلرا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

اما دور دوم هفته نخست مسابقات کورس پاییزه گنبد اسب های نژاد دوخون 2 ساله با هم به رقابت پرداختند که اسب گالاند زودتر از سایرین از خط سرانجام گذشت و اسب های بای بای سان و فری لند در مکان دوم و سوم قرار دریافتد.

رقابت در دور سوم میان اسب های نژاد تروبرد 2 ساله برگزار گشت که اسب بریتانیا با پیشی دریافت از دیگر رقبا اول شد و اسب های بلاتو و سرناز کت به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم این مسابقات اسب های نژاد تروبرد سه سال به بالا با یکدیگر رقابت کردند که اسب وین تون سریعتر از خط سرانجام گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب های شین تیا و دیو مقام های بعدی را از آن خود کردند.

اما در دور پنجم مسابقات نیز اسب های نژاد دوخون سه سال به بالا وارد دپار شدند که اسب وین تون زودتر از بقیه به خط سرانجام رسید و قهرمان شد و اسب های شین تیا و دیو دوم و سوم شدند.

در دور سرانجامی هفته نخست مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس نیز که با رقابت اسب های نژاد دوخون سه ساله برگزار گشت، اسب کادنزا به قهرمانی رسید و اسب های دان ییلدز و دازپرنس نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند.

در سرانجام رقابت های هفته نخست مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و 37 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی به اسب های اول تا سوم کورس های 6 گانه تعلق گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1417

به "خبرنگاران هفته نخست کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفته نخست کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید