خبرنگاران مرکز نوآوری اجتماعی احسان در دانشگاه سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

به گزارش گردشیا، زاهدان- خبرنگاران- مرکز نوآوری اجتماعی احسان با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ، استاندار و جمعی از مسولان در مرکز فن آوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

خبرنگاران مرکز نوآوری اجتماعی احسان در دانشگاه سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان روز سه شنبه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت:مرکز نوآوری اجتماعی این دانشگاه با اعتبار 10 میلیارد ریال به صورت مشارکتی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) راه اندازی شد.

غلامرضا رضایی اضافه نمود: بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده قرار است در این مرکز از طرح های اجتماعی نظیر دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، بهداشت و درمان و آسیب های اجتماعی حمایت گردد.

وی ادامه داد: مرکز فن آوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان از پنج سال گذشته راه اندازی شده که هم اینک 35 شرکت در آن به طور فعال در بخش های مختلف علمی در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگاران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان تا به امروز با اجرای 10 هزار و 602 طرح افزون بر 10 هزار و 728 میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری نموده است که عمده این سرمایه گذاری ها با افزون بر 875 میلیارد تومان به توانمندسازی مالی، کارآفرینی و بیش از 77 میلیارد تومان به مدرسه سازی اختصاص دارد.

همچنین بنیاد برکت اجرای طرح های مالی اجتماع محور(سحاب) را در 20 شهرستان با هدف ایجاد 22 هزار و 500 فرصت شغلی در زمینه های پرورش دام سبک، بلدرچین، زنبورداری، خیاطی و سایر مشاغل خرد خانگی مورد توجه قرار داده است.

تا به امروز برای 27 هزار و 231 نفر در سیستان و بلوچستان با راه اندازی 9 هزار و 77 طرح با حجم سرمایه گذاری هشت هزار و 364 میلیارد ریال اشتغال ایجاد شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1293

به "خبرنگاران مرکز نوآوری اجتماعی احسان در دانشگاه سیستان و بلوچستان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز نوآوری اجتماعی احسان در دانشگاه سیستان و بلوچستان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید