خبرنگاران اختصاص اینترنت رایگان به 178هیات عزاداری حسینی خوزستان

به گزارش گردشیا، اهواز - خبرنگاران - مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات خوزستان گفت: 178 هیات عزاداری در ایام محرم امسال اینترنت رایگان می گیرند.

خبرنگاران اختصاص اینترنت رایگان به 178هیات عزاداری حسینی خوزستان

علی صالح نساج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان کرد: این تعداد هیات عزاداری که مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی هستند مودم و سیم کارت رایگان اپراتور ایرانسل از شرکت های وب دریافت می کنند.

وی گفت: متولیان هیات های عزاداری برای دریافت مودم باید در سایت هیات آنلاین ثبت نام کنند و در صورت تایید سازمان تبلیغات اسلامی این مودم را دریافت می کنند.

صالح نساج بیان کرد: 178 هیات عزاداری از سوی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان معرفی شدند که تا به امروز 80 درصد از این تعداد هیات، مودم خود را دریافت کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات خوزستان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا اینترنت رایگان در اختیار هیات ها قرار داده شده تا از طریق فضای مجازی آیین های عزاداری را پخش کنند.

وی با اشاره به اینکه با این مودم ها 100 گیگ اینترنت رایگان به هیات ها تحویل داده می شود گفت:این مودم ها پس از پایان ایام محرم و صفر پس گرفته نخواهند شد.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا برگزاری آیین عزاداری محرم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و یا از طریق رسانه ملی و فضای مجازی برگزار شود.

استان خوزستان پس از گذشت بیش از 2 ماه شرایط قرمز کرونایی از شرایط قرمز و هشدار خارج شده اما هم اکنون مسجدسلیمان و آغاجاری در شرایط قرمز کرونا به سر می برند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1300

به "خبرنگاران اختصاص اینترنت رایگان به 178هیات عزاداری حسینی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص اینترنت رایگان به 178هیات عزاداری حسینی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید