حرفم درمجمع کمیته منطقی بود، شنا حالا یک مدافع در هیات اجرایی دارد

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، چهل و نهمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک روز دوشنبه برگزار گردید که یکی از مصوبات آن اضافه شدن محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به اعضای هیات اجرایی این کمیته بود. وی به عنوان رئیس یکی از فدراسیون های المپیکی به جمع 10 نفره اعضای هیات اجرایی اضافه شد.

حرفم درمجمع کمیته منطقی بود، شنا حالا یک مدافع در هیات اجرایی دارد

محسن رضوانی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به این اتفاق و تاثیر آن برای فدراسیونش گفت: قطعا فدراسیون شنا دیگر یک مدافع در کمیته ملی المپیک و در بحث بودجه دارد اما به این معنی نیست حق فدراسیون های دیگر ضایع گردد، کوششم این است تا فرد مفیدی برای کل ورزش ایران و تخصیص بودجه باشم.

رئیس فدراسیون شنا درباره اعتراضش نسبت به عضویت فدراسیون نجات غریق به مجمع کمیته ملی المپیک نیز گفت: حرف غیر منطقی نگفته ام، نجات غریق، کارگری و دانش آموزی مگر جز رشته های المپیکی هستند که عضو مجمع بشوند؟ این کار از نظر قانونی درست نبود. اعلام کردند هیات اجرایی تصمیم گرفته است و تصویب شد.

وی درباره اعتراض بعضی شناگران نسبت به تبعیض حمایت های کمیته و وزارت ورزش از سایر رشته ها مانند فوتبال گفت: این درد رشته های پایه است، شاید اگر من و شما نیز در راس کمیته و وزارت بودیم به رشته هایی که شانس بیش تری دارند توجه بیش تری می کردیم. در کوشش هستم تا تیم را به ایتالیا اعزام کنم اما به هر حال شرایط مالی کشور تعیین است و همه چیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

رضوانی ادامه داد: در مجمع کمیته ملی المپیک علیرضا دبیر نیز که بودجه زیادی نسبت به سایر رشته ها دریافت می نماید نیز اعتراض داشت. مسائل مالی ورزش را هم تحت الشعاع قرار داده است. در حال حاضر استخر آزادی سرد است و باید یاری کنیم این استخر گرم گردد چرا که دیگر از حالت طبیعی خارج شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 848

به "حرفم درمجمع کمیته منطقی بود، شنا حالا یک مدافع در هیات اجرایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرفم درمجمع کمیته منطقی بود، شنا حالا یک مدافع در هیات اجرایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید