توضیحات فدراسیون فوتبال در مورد جعل ایمیل و خرید کفش ویلموتس!

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر رضا شاه منصوری، مشاور حقوقی فدراسیون درپرونده سرمربی سابق تیم ملی درباره موضوع مربوط به ادعای مطروحه وکلای وی پیرامون جعل ایمیل مطرح نمود: این یک ادعای بی فایده است. وقتی سرمربی سابق تیم ملی برای افتتاح حساب در ترکیه حضور پیدا می کند و نهایتا این اتفاق رخ می دهد در این شرایط جعل ایمیل چه دلیلی دارد؟

توضیحات فدراسیون فوتبال در مورد جعل ایمیل و خرید کفش ویلموتس!

وی افزود: نظر به اینکه سرمربی سابق تیم ملی جهت افتتاح حساب به استانبول عزیمت کرده نه از نظر عقلانی و نه حقوقی دلیلی ندارد که جعلی رخ داده باشد. این یک ادعاست که وکلای ویلموتس جهت اینکه نگاه رسیدگی کننده را به فدراسیون فوتبال مخدوش کنند و حسن نیت آن را زیر سوال ببرند مطرح کردند و هیچ جایگاه دیگری ندارد.

مشاور حقوقی فدراسیون در پفراینده ویلموتس درباره اینکه گفته می گردد ویلموتس در قراردادش بندی را گذاشته که در آن نوشته شده هرگونه کفشی را می خواهد می تواند بخرد و پول آن را فدراسیون باید بدهد گفت: طرح این شایعات در فضای مجازی و متاسفانه بعضا در رسانه های رسمی جای تاسف دارد. خیر چنین موضوعی در قرارداد نیست و تکذیب می گردد.

شاه منصوری شرح داد: بار دیگر تاکید می گردد طرح چنین شایعات بی اساسی باعث لطمه به فرایند شکایت فدراسیون فوتبال از رای اولیه صادره می گردد و بنابراین شایسته است از طرح چنین مباحث بی اساسی خودداری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1303

به "توضیحات فدراسیون فوتبال در مورد جعل ایمیل و خرید کفش ویلموتس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات فدراسیون فوتبال در مورد جعل ایمیل و خرید کفش ویلموتس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید