تمدید احتمالی قرنطینه سراسری ایتالیا تا اواسط اردیبهشت

به گزارش گردشیا، دو منبع مطلع اتحادیه های تجاری ایتالیا از احتمال تمدید قرنطینه سراسری این کشور تا سوم ماه می (14 اردیبهشت) خبر می دهند.

تمدید احتمالی قرنطینه سراسری ایتالیا تا اواسط اردیبهشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دو منبع مطلع اتحادیه های کارگری و تجاری ایتالیا پس از نشست وزرای کابینه فاش کردند که دولت ایتالیا احتمالا میخواهد قرنطینه سراسری و تدابیر محدودکننده با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا را تا سوم ماه می تمدید کند.

بر اساس این گزارش تدابیر محدودکننده و قرنطینه که موجب تعطیلی بیشتر واحدهای تجاری و مالی ایتالیا شده و از مردم خواسته است تا در خانه های خود بمانند، از 9 مارس اعمال شده و تا 13 آوریل یعنی 3 روز دیگر ادامه خواهد داشت.

در حالی که تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا نسبت به رکوردهای قبلی کاهش یافته بود ولی مجددا طی دو روز گذشته آمار مبتلایان به این ویروس افزایش یافته تا امیدواری ها نسبت به بهبود اوضاع این کشور بار دیگر کاهش یابد.

کارملو بارباگالو رهبر اتحادیه کارگری و تجاری یو آی ال گفت: نخست وزیر تایید نموده است که شرایط برای از سرگیری فعالیت های مالی و تجاری هنوز مهیا نشده است.

لابی های تجاری و صنعتی ایتالیا رایزنی های خود را با دولت برای از سرگیری بعضی فعالیت های تجاری و صنعتی شروع نموده اند.

بعضی منابع تجاری و صنعتی تایید نموده اند که تا سرانجام آوریل بخشی از محدودیت های اعمال شده لغو خواهد شد.

تا به امروز بیش از 18279 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا جان باخته اند. این بالاترین آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در دنیا به شمار می رود.

بیش از 143626 نفر نیز در ایتالیا به این ویروس مبتلا شده اند که سومین آمار بالا در دنیا پس از آمریکا و اسپانیا به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1066

به "تمدید احتمالی قرنطینه سراسری ایتالیا تا اواسط اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید احتمالی قرنطینه سراسری ایتالیا تا اواسط اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید