تشدید نظارت ها بر مجموعه های بین راهی، پلمب 2 استخر قم به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی

به گزارش گردشیا، سرپرست مرکز بهداشت استان قم گفت: با توجه به گرمای هوا و حجم زیاد مسافرت ها در این فصل، نظارت های مرکز بهداشت در بین مجموعه های بین راهی نیز افزایش پیداکرده است.

تشدید نظارت ها بر مجموعه های بین راهی، پلمب 2 استخر قم به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی

به گزارش خبرنگاران از قم، محمدجواد باقری ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار گردید، با اشاره به اهمیت نظارت بر استخرهای استان با توجه به گرمای شدید هوا گفت: بازرسان بهداشت محیط استان براساس وظیفه ذاتی و دستورالعمل های ابلاغی خود به صورت مستمر و مداوم از مجموعه های آبی استان تست گیری به عمل می آورند.

وی بابیان اینکه گرمای هوا توجه و نظارت بر استخرهای استان را ضروری نموده است، گفت: در کنار بازدید ها و آنالیز های مداوم از استخرهای استان آموزش و توجیه متصدیان این مجموعه ها نیز در برنامه کاری بهداشت استان واقع شده است.

سرپرست مرکز بهداشت استان قم ادامه داد: دو استخر استان که پس از اخطارهای بهداشتی در زمینه اصلاح نواقص خود عمل ننموده بودند پلمب شدند، چراکه سلامت و ایمنی جامعه برای مرکز بهداشت استان در اولویت ها واقع شده است.

وی نظارت های مستمر بر مجموعه های بین راهی را نیز موردتوجه قرار داد و گفت: با توجه به گرمای هوا و حجم زیاد مسافرت ها در این فصل، نظارت های مرکز بهداشت در بین مجموعه های بین راهی نیز افزایش پیدانموده است.

باقری اعلام کرد: در آخرین بازرسی هایی که توسط مرکز بهداشت استان انجام شد، 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف شد که این حجم کشفیات سبب شد تا آنالیز ها این مرکز با دقت و دفعات بیشتری صورت گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 938

به "تشدید نظارت ها بر مجموعه های بین راهی، پلمب 2 استخر قم به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت ها بر مجموعه های بین راهی، پلمب 2 استخر قم به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید