بریتانیا در پی توافق تجارت آزاد به سبک کانادا با اتحادیه اروپا

به گزارش گردشیا، دو روز پس از بریگزیت، مقام های بریتانیایی امروز (یکشنبه) خواهان یک توافق تجارت آزاد به سبک کانادا از اتحادیه اروپا شدند. در همین حال بوریس جانسون برای ارائه موضع مذاکراتی دولتش آماده می گردد.

بریتانیا در پی توافق تجارت آزاد به سبک کانادا با اتحادیه اروپا

از سفر با تور کانادا پاییز 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، دومینیک راب، وزیر امور خارجه بریتانیا به اسکای نیوز گفت، لندن به دنبال توافقی است که تعرفه های اندکی تحمیل کند. او حتی گفت، بریتانیا به دنبال تطبیق مقرراتش با اتحادیه اروپا نیست.

راب گفت: ما کنترل قوانین خود را به دست می گیریم، بنابراین نمی خواهیم با اتحادیه اروپا و قوانین آن ها همسویی بالایی داشته باشیم. ما خواستار همکاری خواهیم بود و انتظار داریم اتحادیه اروپا تعهدات خود را در خصوص توافق نامه تجارت آزاد به سبک کانادا دنبال کند. این همان چیزی است که ما دنبال می کنیم. در اینجا یک فرصت عالی برد-برد وجود دارد.

مقام های اتحادیه اروپا، با وجود آنکه اظهارات محبت آمیز ای به مردم بریتانیا پس از جدایی این کشور در شامگاه آدینه بیان کردند، هشدار می دهند که کانادا تنها با تطبیق بسیاری از قوانین این کشور با مقررات اتحادیه اروپا، به شرایط تجارت تا حد زیادی بدون تعرفه دست یافته است. مقام های اتحادیه اروپا نگرانند که بریتانیا مشاغل اتحادیه اروپا را تضعیف کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 777

به "بریتانیا در پی توافق تجارت آزاد به سبک کانادا با اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتانیا در پی توافق تجارت آزاد به سبک کانادا با اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید