باسیل نامه ای به آمریکا برای لغو تحریمها علیه خود ارسال نکرده است

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از المنار، دفتر جریان آزاد ملی لبنان بیانیه ای را در مورد اخبار منتشر شده در بعضی رسانه ها مبنی بر اقدام جبران باسیل، رئیس این جریان در ارسال نامه به سران ایالات متحده آمریکا، صادر کرد.

باسیل نامه ای به آمریکا برای لغو تحریمها علیه خود ارسال نکرده است

بر اساس این گزارش، دفتر جریان آزاد ملی لبنان در این بیانیه اخبار منتشر شده در بعضی رسانه ها مبنی بر ارسال نامه ای از سوی جبران باسیل به ایالات متحده آمریکا برای لغو تحریم ها علیه خود را قویاً تکذیب کرد.

این دفتر در بیانیه مذکور تأکید نموده است: در حال حاضر همچنان آنالیز ابعاد مختلف سیاسی و قانونی تحریم های اخیر آمریکا علیه جبران باسیل ادامه دارد تا بدین ترتیب واکنش مناسب آن انجام گیرد. تا این لحظه نیز هیچ نامه ای از سوی باسیل به آمریکا ارسال نشده است.

پیشتر جبران باسیل در واکنش به تحریم خود توسط آمریکایی ها گفته بود: آمریکایی ها به دنبال ایجاد فتنه در لبنان هستند و در جریان حضور من در کابینه در سال 2017 این کوشش های فتنه انگیز خود را افزایش دادند.

باسیل تأکید نموده بود: آمریکایی ها به دنبال قطع روابط ما با حزب الله هستند. من به آنها گفتم که مزدور آمریکایی ها نیستم. ما خواستار اجرای تحقیقات در مورد آنچه که اتفاق افتاده هستیم و می خواهیم روابط خود را با دولت جدید آمریکا گسترش دهیم اما با این حال، آمریکا از ترور سیاسی در دنیا در راستای اهداف خود استفاده می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1454

به "باسیل نامه ای به آمریکا برای لغو تحریمها علیه خود ارسال نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باسیل نامه ای به آمریکا برای لغو تحریمها علیه خود ارسال نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید