بازدید خبرنگاران از جاذبه های گردشگری بهاباد

به گزارش گردشیا، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: خبرنگاران و فعالان گردشگری یزد در قالب تور یک روزه از جاذبه های شهرستان بهاباد بازدید کردند.

بازدید خبرنگاران از جاذبه های گردشگری بهاباد

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، هما خورشیدی امروز شنبه 9 آذر 98، گفت: در قالب یک تور یک روزه خبرنگاران و فعالان گردشگری یزد روز آدینه 8 آذر در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره زعفران بهاباد شرکت نموده و از جاذبه های تاریخی این شهرستان نیز بازدید کردند.

او اضافه نمود: هدف از برگزاری این تورها معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده استان به خبرنگاران و فعالان گردشگری برای انعکاس بهتر و حضور بیشتر گردشگران در این مناطق است.

خورشیدی با بیان اینکه روستاهای استان ظرفیت های پنهان گردشگری زیادی را در خود جای داده اند، از خبرنگاران و فعالان گردشگری خواست تا استقبال بیشتری از این تورها داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد اضافه نمود: در این تور یک روزه خبرنگاران و فعالان گردشگری از جشنواره زعفران، قنات بهاباد، سنگ نگاره های تاریخی، موزه علوم طبیعی و بوم گردی ده عروس این شهرستان بازدید کردند.

چهارمین جشنواره زعفران بهاباد از 16 آبان در شهرستان بهاباد شروع شده و 8 آذر در روستای بنستان این شهرستان به کار خود انتها داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 702

به "بازدید خبرنگاران از جاذبه های گردشگری بهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید خبرنگاران از جاذبه های گردشگری بهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید