افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی بازی های منطقی ارایه کرد

به گزارش گردشیا، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: در کل رقابت های آسیایی ملی پوشان بازی خوبی را ارایه کردند و با همکاری یکدیگر توانستند این افتخار را برای ایران به ارمغان آورند.

افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی بازی های منطقی ارایه کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

سید حسن افتخاری در گفت وگو با خبرنگاران بعد از کسب مقام سوم هندبال ساحلی در رقابت های آسیایی اظهار کرد: امروز بچه ها در نیمه نهایی بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و خوشبختانه با همکاری یکدیگر توانستند این افتخار را برای ایران به ارمغان آورند. امیدوارم با یک برنامه ریزی خوب بتوانیم تا مسابقات جهانی 2018 تیم خوبی را آماده کنیم و باز هم به روی سکو برویم.

وی در ادامه گفت: مسابقات بسیار خوبی بود. تیم ملی هندبال ساحلی ایران در کل بازی منطقی را ارایه داد. در مرحله گروهی تنها یک باخت داشت که آن هم می توانست به برد تبدیل گردد. در نیمه نهایی هم می توانستیم مقابل عمان پیروز باشیم اما خب بازی یک سر برد و یک سر دیگر آن باخت است.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در ادامه گفت: مساله مهم و قابل توجه برای تیم ما این بود که در کل رقابت ها، رکورد کم ترین گل خورده برای تیم ایران بود و هیچ تیمی تفاضل گلش همانند تیم ما +32 نبود.

افتخاری ضمن تشکر از همه مسوولانی که سبب این موفقیت شدند در خاتمه گفت: باید از تمامی مسوولان فدراسیون به خصوص رییس فدراسیون که سبب اعزام این تیم شد تشکر کنم. رحیمی با همه مشکلاتی که وجود داشت به ما اعتماد داشت و این تیم را به رقابت ها راهی کرد. هم چنین باید از تمامی مسوولان هیات های استانی، مربیان، باشگاه ها، داوران و هم چنین انجمن هندبال ساحلی تشکر کنم که سبب به وجود امدن این افتخار آفرینی شدند.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال ساحلی توانست با کسب عنوان سومی رقابت های آسیایی 2017 تایلند جواز حضور در رقابت های جهانی 2018 سوچی روسیه را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 568

به "افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی بازی های منطقی ارایه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخاری: تیم ملی هندبال ساحلی بازی های منطقی ارایه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید