ادعای دبیر کمیته فوتسال، کفاشیان بازنشسته نیست!

به گزارش گردشیا، کفاشیان بازنشسته نیست! اصلاً اعضای هیئت رئیسه فوتسال هم به هیچ عنوان حقوقی دریافت نمی نمایند و شامل این قانون نمی شوند.

ادعای دبیر کمیته فوتسال، کفاشیان بازنشسته نیست!

به گزارش خبرنگاران ،کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد پس از برگزاری انتخابات مختلف بین هیئت های فوتبال و باشگاه ها در نهایت اعضای مجمع به طور کامل تعیین شدند مجمع فوتسال برای انتخاب هیئت رئیسه جدید اوایل آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به موضوع بازنشستگی علی کفاشیان آیا او مسئله ای برای حضور در این مجمع ندارد، گفت:کفاشیان بازنشسته نیست! اصلاً اعضای هیئت رئیسه فوتسال هم به هیچ عنوان حقوقی دریافت نمی نمایند و شامل این قانون نمی شوند.سازمان لیگ به طور کلی وابسته به بخش خصوصی است و بحث آن کاملاً با فدراسیون فوتبال تفاوت دارد.سازمان لیگ فوتسال به طور کامل خصوصی و به صورت یک شرکت جداگانه انتخابات خود را برگزار خواهد نمود.کلاً سازمان لیگ، کادر اجرایی و سازمانش بخش خصوصی هستند!

دبیر کمیته فوتسال با اعلام اینکه 14 نفر اعضای مجمع به علاوه مهدی تاج، علی کفاشیان و دبیرکل فدراسیون فوتبال اعضای مجمع فوتسال را تشکیل خواهند داد، گفت:اکنون ما گزارشات هیئت رئیسه، حسابرسی و دیگر زمینه ها را برای برگزاری مجمع فراهم می کنیم تا ان شاءالله این مجمع را بدون مشکل در موعد مقرر برگزار کنیم.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 153

به "ادعای دبیر کمیته فوتسال، کفاشیان بازنشسته نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای دبیر کمیته فوتسال، کفاشیان بازنشسته نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید