احسان پور: هر کشتی گیری می خواهد در کورس رقابت باشد باید در مسابقات کشوری کشتی بگیرد

به گزارش گردشیا، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی گیرانی که می خواهند شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را داشته باشند باید در مرحله نخست انتخابی کشتی بگیرند.

احسان پور: هر کشتی گیری می خواهد در کورس رقابت باشد باید در مسابقات کشوری کشتی بگیرد

به گزارش خبرنگاران، بهنام احسان پور مربی تیم ملی کشتی آزاد و عضو کمیته فنی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور، درباره برگزاری این رقابت ها در گرگان، گفت: این مسابقات به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی محسوب می شود و تمامی کشتی گیرانی که بخواهند به تیم ملی برسند باید در این مسابقات کشتی بگیرند.

وی با بیان اینکه تنها 6 مدال آور مسابقات جهانی نروژ از حضور در این رقابت ها معاف هستند، گفت: در مجموع 388 کشتی گیر از سراسر کشور در این رقابت ها که به مدت 3 روز برگزار می شود به میدان می فرایند و هر کشتی گیری که بخواهد شانس رسیدن به تیم ملی را داشته باشد باید در این رقابت ها کشتی بگیرد.

احسان پور درباره سطح کیفی مسابقات گفت: دورهای نخست انجام شد و هنوز کشتی گیران مطرح به هم برخورد نکرده اند اما قطعا در مراحل بالاتر شاهد رقابت های جذابی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگاران، این رقابت ها طی 3 روز و به میزبانی سالن آزادی شهر گرگان برگزار می شود و سرمربی تیم ملی نیز از نزدیک شاهد این رقابت هاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2089

به "احسان پور: هر کشتی گیری می خواهد در کورس رقابت باشد باید در مسابقات کشوری کشتی بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان پور: هر کشتی گیری می خواهد در کورس رقابت باشد باید در مسابقات کشوری کشتی بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید