ابلاغ استثنائات در تمدید قراردادهای اجاره مسکونی

به گزارش گردشیا، موارد مستثنی در تمدید قراردادهای اجاره اماکن مسکونی، که در جلسات 43 و 46 ستاد ملی کرونا تصویب شده بود، ابلاغ شد

ابلاغ استثنائات در تمدید قراردادهای اجاره مسکونی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمود واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری موارد استثنأ در تمدید قراردادهای اجاره اماکن مسکونی را برای اجرا به وزیر کشور ابلاغ کرد.

مواردمستثنی از مصوبه جلسه 26 ستاد ملی کرونا(8 تیرماه 1399) در خصوص تمدید قراردادهای اجاره اماکن مسکونی، در جلسات 43و 46 ستاد ملی کرونا معین و تصویب و پس از تایید رئیس جمهور ابلاغ شد.

براساس این ابلاغیه، موارد مستثنی از مصوبه جلسه 26 ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص قراردادهای اجاره اماکن مسکونی شامل سه مورد است:

1-چنانچه مالک به منظور تخریب واحد مسکونی و احداث ساختمان جدید، پروانه ساختمانی اخذ نموده باشد.

2- چنانچه مستاجر تا یکماه پس از تمدید قرارداد اجاره جدید، مابه التفاوت مال الاجاره رابه موجر پرداخت ننموده باشد.

3- چنانچه به تشخیص مرجع صالح رسیدگی کننده، احتیاج مالک(موجر) به دلیل ازدواج اولاد ذکور وی به ملک مسکونی مورد اجاره احراز گردد.

در واقع اگر یکی از این سه استثنا وجود داشته باشد، تمدید قرارداد اجاره اماکن مسکونی مشمول بندهای مصوبه جلسه 26 ستاد ملی مقابله با کرونا نمی گردد.

متن ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص موارد مستثنی در تمدید قرارداد اجاره اماکن مسکونی در فایل پیوست در دسترس است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1471

به "ابلاغ استثنائات در تمدید قراردادهای اجاره مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ استثنائات در تمدید قراردادهای اجاره مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید