آرسنال-چلسی؛ دوئل تمام لندنی برای جذب ستاره اینتر خبرنگاران

به گزارش گردشیا، بر اساس ادعای تلگراف دو باشگاه آرسنال و چلسی در تابستان برای جذب اشرف حکیمی اقدام خواهند کرد.

آرسنال-چلسی؛ دوئل تمام لندنی برای جذب ستاره اینتر خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه تلگراف انگلیس امروز در گزارشی مدعی شد که دو باشگاه آرسنال و چلسی قصد دارند از شرایط آشفته نراتزوری بهره برده و ستاره مراکشی این تیم یعنی اشرف حکیمی را به خدمت بگیرند. این در حالی است که طی ماه های اخیر نیز گفته شد که باشگاه ایتالیایی در پرداخت اقساط حکیمی به رئال مادرید دچار مشکل شده است.

آینده نامشخص مالکان اینتر سران باشگاه را بر آن داشته که فروش بعضی از ستاره های خود در جابجایی تابستانی را مورد آنالیز قرار دهند که به نظر می رسد یکی از آنها اشرف حکیمی است. در واقع تلگراف ادعا نموده که دو تیم لندنی آرسنال و چلسی خواستار جذب این مدافع مراکشی شده اند و اصلا بعید نیست که اینتر برای سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی خود او را به فروش برساند.

گفته می شد که حکیمی در تابستان گذشته تا آستانه انتقال به یک تیم لیگ رجحان نیز پیش رفته است اما اکنون تلگراف می گوید که حالا یک بار دیگر امکان رقم خوردن این اتفاق وجود دارد. مدافع مراکشی در جابجایی تابستانی گذشته با 40 میلیون یورو از رئال مادرید به اینتر پیوست و تلگراف در بخشی از گزارش خود پیرامون علاقه آرسنال و چلسی به این بازیکن آورده است: این جوان 22 ساله ممکن است به دلیل مسائل اقتصادی توسط اینتر در بازار جابجاییی فروخته گردد و دو باشگاه آرسنال و چلسی نیز به شدت خواستار جذب او هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1648

به "آرسنال-چلسی؛ دوئل تمام لندنی برای جذب ستاره اینتر خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال-چلسی؛ دوئل تمام لندنی برای جذب ستاره اینتر خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید